Satellite
Show on map
  • Day 22

    Milano

    September 26, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 21 °C

    Ensivaikutelman perusteella Milano peittoaa niukasti Torinon. Päällimmäisenä syynä on se, että täällä on aurinkoista ja lämmintä. Toisaalta Torinossa oli vähemmän nälkä Milanoon verrattuna, mikä tasoittaa puntteja. Tämä arvio on toki tehty tunnin oleskelun jälkeen, joten tilanne voi muuttua vielä radikaalisti. Pysy tuunattuna!👀

    Yöpaikaksi valikoitui minun ja Juhon lempitapa yöpyä eli tuntemattomien kanssa jaettu dorm-huone. Ilmastointi maksaa erikseen, huoneessa ja kaapeissa ei ole lukkoja tai vessassa valoja, joten kotoisa tunnelma on taattu. Eihän kukaan mun läppäriä varasta..eihän..?🫣🫣

    Tähän väliin on myös hyvä hetki pahoitella valokuvien laatua. Ei oo mun juttu ottaa kuvia, mutta syy ei oo pelkästään minun. Tällaset mallit kun tekee mun bloggarin työstä kohtuuttoman vaikeaa!
    Read more