• Day 21

Torino pt. 2

September 25, 2022 in Italy ⋅ ⛅ 18 °C

Kiitollisuus. Sitä saamme hotellin hissiä käyttämällä. Joka rämähdyksen aikana silmissä valuva elämän filminauha muistuttaa meitä kuolevaisuudestamme. Tulimme Torinoon alkuun Rurikin suositteleman kansallispuiston takia, mutta päätimme vaihtaa sen alkoholiin.

Syyt/tekosyyt:
    - Pohkeet kipeänä edellisestä retkeilystä
    - Ei jaksa istua autossa
    - Ihan pienet haavat
    - Epävakaa säätila
    - Varustustaso heikko vuorikiipeilyyn

Kansallispuiston jäädessä unholaan päätimme suunnata Torinon automuseoon. Automuseossa oli tosi paljon erilaisia autoja! Illalla päädyimme taas pakohuoneeseen. Eilisen "helvetistä" selvittyämme valitsimme teemaksi Harry Potterin. Valinta on kyllä vahva ilmaus. Otimme nimittäin ainoan, mikä oli vapaana 22.30.

Läpäisimme taianomaisen huoneen lentävin värein, kuten Iso-Britanniassa tavataan sanoa. Aikaa jäi yli vartin verran ja tällä kertaa emme edes käyttäneet vihjeitä. Lukot on helppo avata kun muistaa leffoista kaikki loitsut ulkoa. Alohomora vaan!🧙🏼‍♂️🧙🏼‍♂️🧙🏼‍♂️

Vaikka videon perusteella voi olla vaikea uskoa, pääsimme lopulta pikkutunneilla hotellille saakka. Nukumme Juhon kanssa prinsessasängyssä, mutta onneksi romanttisilta käänteiltä on sentään vältytty!