• Day 27

Expect the unexpected

October 1, 2022 in Bosnia and Herzegovina ⋅ ⛅ 16 °C

Bosnia se vain jatkaa hullunkurisia yllätyksiään. Voittokrapulassa kämpälle kömpivät pojat jäivät kesävaatteissa nolosti monsuunin runtelemaksi. Kahlasimme kahvilan suojiin ja teimme suunnitelmaa 2 kilometrin matkalle. Juho oli valmis pistämään juoksuksi, mutta onneksi Samuli päätti jäädä rukoilemaan kahvilan edustalle. Rukous tuotti tulosta melko pian taksin muodossa ja luulimme pelastuneemme. Tämän jälkeen Juho navigoi taksin väärään paikkaan ja pistimme juoksuksi - molempien suunnitelma siis toteutui lopulta #@**~.

Uitetut koiraatkin saavat silti unelmoida. Jatkoimme siis iltaa pohtimalla tulevaisuutta ja haaveita. Juhon suurin unelma on selättää sitkeä vatsatauti, joka on hänen Bosnia-elämyksensä pilannut. Minun suurin haaveeni on päästä Funfly-kopterilennolle Sarajevossa. Sairas ystäväni ei kuitenkaan ole lentokunnossa, joten luovuin lopulta kyynel silmässä unelmistani. Tyydyin tekemään mielikuvituslennon kuvanmuokkauksen avulla💭💭🛩️