• Day 7

Luka in Lucca

June 10, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 28 °C

Viena iš svarbių misijų Italijoje nuvežti Luką į Lucca. Miestelis su 88 tūkst. gyventojų. Turistų nenutryptas, dėl to tave čia tiesiog MYLI. Nuostabaus grožio Villa san Donatto B&B mus pasitinka šeimininkas Lucca. Daiktus mielai užneša, viską aprodo. Viešbutukas mažytis, tačiau neįtikėtinai jaukus. Labai rekomenduoju. Dušo reikmenys iš viso iki vienkartinių dantų šepetukų ir dantų pastos, ant lovos laukia ir sausainukai. Mažmožis, bet labai miela. Supa Klimto paveikslai ir senoji buržua prabanga. Gauname ir žemėlapį su išsamiu išaiškinimu, kur ką galima rasti ir kur kas vyksta.
    Išeiname į senamiestį, kuris nuo čia už kelių minučių. Visą Luccos senamiestį juosia galinga gynybinė siena, vietomis išplatėjanti iki 30 m. Iš pradžių nutariame papietauti: Luka picos, aš - makaronų su pomidorais ir burata. Kaip pasakė vilos šeimininkas: čia viskas local, nes miestas ne turistinis. Tai tiesiog išeiname į pagrindinę Amfiteatro aikštę ir ten randame, kur prisėsti. Neužilgo pasirodo vaikinukas su violančele, papildomai (kaip Venecijoje) mokėti už muziką nereikia, nebent įmesti kažkiek į dėklą.
    Karštis nesvietiškai vargina ir Luka jau mielai suktų namolio. "Tai einam ant sienos ir ja pareisime" - pasiūlau. Bet ant sienos dar reikianrasti palipimą, nes dar nesam žmonės vorai. Beieškant užlipimo aptinkame katakombas, kiek nejauku, bet smalsiai žygiuojame senais rūsiais kol išlendame į kitą sienos pusę. Na, ne to mums reikėjo. Lendam atgal į katakombas ir kiek paėjusios randame laiptus į dangų. Ir nors einant ta diena į dešinę iki namų 1,2km. pasuku į priešingą pusę, prailginant trasą 3 km. Gerai, kad Luka čia neskaito, nes garantuotai gulėčiau dabar su perkąsta gerkle. Pakeliui sutinkame italę su bedieviškai išsiterlinusiu auksaspalviu, surandame bažnyčią prie kurios kiekvieną vakarą yra Pučinio (katrasai čia gimė) kūrinių koncertas.
    Namo jau ir aš parsivelku dvesuodama. Užtat gulime dabar ramios ramutėlės.