Las Vegas: organiseren voor onze reis

May 13 in the United States ⋅ ☀️ 33 °C

We winnen vandaag weer een uurtje, dus om 8:20 uur landen we in Las Vegas. Je merkt gelijk dat dit de gokhoofdstad is, want het vliegveld staat vol met slot machines. Veel gespeeld wordt er op dit tijdstip echter niet.

We nemen een Lyft naar het adres wat we van de verhuurder Jackie, hebben doorgekregen. Onze Ford Bronco Sport uit 2022 hebben we gehuurd via de website Outdoorsy, hier kunnen particulieren hun voertuig te huur aanbieden. Ze staan al op ons te wachten en na een snelle introductie van de auto kunnen we op pad. Naast de daktent is er in de kofferbak een elektrische koelbox, twee jerrycans met water en een batterij ingebouwd. Een pan, bestek, borden en een gasbrander maken de inventaris compleet.

Eerste stop de Walmart voor de meeste boodschappen die we de komende weken nodig denken te hebben. In zo'n 2 uur lopen we de winkel door en werken we het grootste gedeelte van de boodschappenlijst af. We kopen nog wat extra caminggas en een paar plastic bakken om ons etenswaar in op te bergen, de auto heeft maar beperkte opbergruimte dus we moeten creatief zijn.
    Met wat passen en meten hebben we alles in de auto en is het hoogste tijd voor de lunch.

Volgende stop is de Amazon locker om thuis bestelde pakketjes af te halen, hierin zit onder andere wat trekkers voedsel wat altijd van os komt als we weinig tijd of zin hebben om te koken en er geen restaurant in de buurt is.

En dan is het de hoogste tijd om in te checken in het Paris Hotel.