Satellite
Show on map
  • Day 26

    Op de nationale televisie van Iran

    February 4, 2017 in Iran ⋅ ☀️ 2 °C

    Op een avond in Teheran liep ik door de straten op zoek om wat vers fruit te kopen. Ik kwam langs een sishacafé en werd uitgenodigd om mee te roken. De mannen nodigden mij uit om de volgende dag met ze mee te gaan naar een wedstrijd van Persepolis tegen Tractor Tabriz.
    De volgende dag werd ik opgehaald en het bleek dat ze vrienden waren met de broer van de aanvoerder. Voordat de wedstrijd begon gingen we naar een vijf sterren restaurant om de spelers te ontmoeten.
    Toen we naar buiten liepen vanuit het restaurant stond er een cameraploeg die vroeg of ze een interview konden afnemen. Ze stelden mij een paar vragen en daarna gingen we naar de wedstrijd.
    De dag daarna, ik was inmiddels in Maleisië aangekomen, kreeg ik berichtjes van verschillende vrienden vanuit Iran dat ze mij op televisie hadden gezien. Het bleek dat ik een interview heb gegeven aan het meest bekeken programma van Iran waar gemiddeld vijf miljoen mensen naar kijken! Heel erg gaaf en een prachtige afsluiter van Iran!
    Read more