Satellite
Show on map
  • Day 41

    Palembang

    January 22, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 32 °C

    Jediny zpusob transportu, ktery tu dle me dosavadni zkusenosti funguje nacas, jsou letadla. Prezila jsem noc na modlitebnim koberecku mezi svaby a dalsi haveti, nalodila se na palubu Garuda Indonesia a na stolecek dostala snidani. Hned me napadlo, ze malinka vodicka, kus ananasoveho cehosi ve tvaru krychle a houska plnena mletym masem (mimochodem dost dobra) jsou satisfakci za tech 550 000 rupii, co jsem musela zaplatit za novou letenku. Hehe. Chtela jsem spat, ale misto toho jsem se musela cely let smat ;-).
    Za 55 minut se raz krajiny totalne zmenil - z olejovo-palmovych monokultur v huste osidleni druheho nejvetsiho mesta Sumatry obklopeneho opet olejem - tentokrat tim ropnym.
    Z letiste jsem vzala Gojek primo do Grand Malaka Etique Hotelu. Vypada jak mesita a je to luxus - a pritom skoro to nejlevnejsi (a porad celkem drahe :-/), co jsem tu nasla.
    Smyla jsem ze sebe svaby, pot a prach a na 2,5 hodiny se svalila do mekkoucke postele v klimatizovanem pokoji.
    Poznamka: V pulce spanku me vyrusila holcina z recepce, pry jestli muze presunout moje spodni pradlo ze zabradli pred pokojem, kde se susilo, nekam jinam. Byly to moje plavky a evidentne muslimske navstevniky dost poburovaly ;-).
    Read more