Satellite
Show on map
  • Day 10

    Chumphon

    February 1, 2016 in Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

    Na palube jsem se seznamila s Rakusankou Laurou, celou cestu jsme prodrbaly, tak to uteklo jak voda. Z more vyskakovaly naprosto cool letajici ryby a pokazde uletely desitky metru. Fakt neco!
    Pred 6 jsme byly v Chumphonu a ja se uspesne nechala zadarmo svezt autobusem z pristaviste na asi 10 km vzdalene vlakove nadrazi, na coz jsem jako zakupitel pouze ferry listku samozrejme nemela narok.
    Na hristi ve meste, co na prvni pohled vypadalo docela hezky, hrali mistni chlapi zvlastni hru. Neco jako nohejbal, az na to, ze se micem trefovali do desne vysoko zaveseneho kose. A ze jim to celkem slo.
    A mne zas slo vyjednavani na vlakaci. Teda spis jsem mela vic stesti nez rozumu. Uvolnila se jedna postel v air conditioned vagonu. Chtela jsem jen vetrak... no ale samozrejme jsem to hned vzala. Uf uf :-).
    Read more