Satellite
Show on map
  • Day 1

    יום 1- הגעה

    September 21, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 24 °C

    אז אחרי שתי טיסות קצרות למדי הגענו ליעד הנחשק -פארוס
    אי יווני הנמצא ממול נקסוס
    השדה תעופה בפארוס קטנטן ומתאים לגודל של המטוסים הנוחתים פה.
    ברגע הראשון קצת קשה להאמין שאתה באירופה.
    הלכנו להצטייד בסופר ובמאפיה הקרובים לשדה ובמהלך הנסיעה אתה מרגיש שחזרת אחורה בזמן ושאתה בכלל בג'לג'וליה
    יחד עם זאת לפעמים יש הברקות שמדהימות אותי ולא ברור איך לא מיישמים את זה בארץ למשל- בצמוד לסופר יש חניה לכלבים (מיינד בלווינג!)
    אחרי קצת פחות מחצי שעה נסיעה הגענו לחוף שבו אני שוכנים - new golden beach
    החוף מהמם וצבע המים יפיפה יש איים קטנים שלדעתי ניתן להגיע אליהם מהחוף (אני אבדוק ואעדכן) ופתאום המקום נראה כמו יוון!
    מבנים לבנים עם חלונות וגגות כחולים מלא מלא מדרגות ופריחה נעימה
    שי ניסה לגלוש בפעם הראשונה על wing foiel (או לפחות ככה אני חושבת שקוראים לזה) ואחרי לא מעט נפילות הוא תפס את העניין וגלש כמו ילד קטן ומאושר
    כיאה ל trophy wife שאני שכבתי לי בחוף קצת צפיתי ועודדתי אותו וקצת קראתי.
    התוכניות לאוכל להיום בערב -ג'ירוס
    האם נשרוד את המסע הזה שקוראים לו חופשה?
    האם נשרוד כל כך הרבה מנוחה כדי לספר?
    רק הזמן יגיד..
    Read more