Paros

September 2022
גילוי נאות- זה הטיול הראשון בחיי שהוא בעצם טיול בטן גב (והוא שבוע שלם!!) אז נראה כמה ימים אני אשרוד בלתעד🤭 Read more
  • 6footprints
  • 1countries
  • 8days
  • 38photos
  • 0videos
  • 1.6kkilometers
  • 1.2kkilometers
  • Day 1

יום 1- הגעה

September 21, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 24 °C

אז אחרי שתי טיסות קצרות למדי הגענו ליעד הנחשק -פארוס
    אי יווני הנמצא ממול נקסוס
    השדה תעופה בפארוס קטנטן ומתאים לגודל של המטוסים הנוחתים פה.
    ברגע הראשון קצת קשה להאמין שאתה באירופה.
    הלכנו להצטייד בסופר ובמאפיה הקרובים לשדה ובמהלך הנסיעה אתה מרגיש שחזרת אחורה בזמן ושאתה בכלל בג'לג'וליה
    יחד עם זאת לפעמים יש הברקות שמדהימות אותי ולא ברור איך לא מיישמים את זה בארץ למשל- בצמוד לסופר יש חניה לכלבים (מיינד בלווינג!)
    אחרי קצת פחות מחצי שעה נסיעה הגענו לחוף שבו אני שוכנים - new golden beach
    החוף מהמם וצבע המים יפיפה יש איים קטנים שלדעתי ניתן להגיע אליהם מהחוף (אני אבדוק ואעדכן) ופתאום המקום נראה כמו יוון!
    מבנים לבנים עם חלונות וגגות כחולים מלא מלא מדרגות ופריחה נעימה
    שי ניסה לגלוש בפעם הראשונה על wing foiel (או לפחות ככה אני חושבת שקוראים לזה) ואחרי לא מעט נפילות הוא תפס את העניין וגלש כמו ילד קטן ומאושר
    כיאה ל trophy wife שאני שכבתי לי בחוף קצת צפיתי ועודדתי אותו וקצת קראתי.
    התוכניות לאוכל להיום בערב -ג'ירוס
    האם נשרוד את המסע הזה שקוראים לו חופשה?
    האם נשרוד כל כך הרבה מנוחה כדי לספר?
    רק הזמן יגיד..

• Day 2

יום #2

September 22, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 21 °C

את היום הזה פתחנו עם המון המון כוסות תה כובע צמר ופליז בבוקר זה היה נראה שיהיה לנו יום סוער וגשום
    אך להפתעתי עם תום ארוחת הבוקר השמיים התחילו להתבהר והשמש יצאה
    שי מייד ניצל את ההזדמנות וקפץ למים ואני הגעתי אחריו לחוף עדין לבושה היטב.
    כמובן, בתור יוצאת החוגים קשה לי מאוד לראות מקור מים (טבעי) ולא להיכנס אליו.. לכן, רגע אחד אני לבושה בסופטשל ורגע אחר בשתי חילופת גלישה (יותר מדויק חליפה וחצי) אך למים נכנסתי! (מאוד רציתי לשחות אבל זה לא כל כך הסתדר עם החליפות גלישה אז יותר פקפקתי במים כמו כלב ויצאנו אחרי כמה דקות)
    לקראת הערב נסענו לעיירה בשם פארואיקיה
    עיירה ציורית ורומנטית להפליא. מלאה בסמטאות קטנות ומפותלות ולא מעט כנסיות.
    עלינו לתפצית מעלפת ואכלנו ארוחת ערב איך לא- בג'ירוסיה
    קינחנו במאפיה עם כנאפה וכל טוב וחזרנו חזרה למשכנינו כמו שלגונים- כי חופשה ביוון לא אומר בהכרח שחם..
    צירפנו תמונות כדי שתראו כמה אנחנו יפים אנחנו ;)

• Day 3

יום #3 איוס אנטוניוס וכפרים נוספים

September 23, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 21 °C

מצאנו את הקצב של החופשה שלנו
    שי פותח כל בוקר בסשן של גלישה בזמן שכולם עסוקים בלעכל את ארוחת הבוקר ואז יש לנו עוד את כל היום לרשותנו
    ועד כמה שאני מנסה להיות אשת הים אחרי יומיים של ים טיול הרגשתי שאני צריכה קצת שינוי ולכן החלטנו לעשות היום יום טיול
    יצאנו שלושתנו (שי, אמא שלו ואני) וחרשנוצאת פארוס
    התחלנו בנסיעה לאיוס אנטוניוס מנזר שנמצא בראש הר שמרגיש שניתן לראות אותו מכל מקום באי
    המנזר עצמו צנוע יחסית אך ממנו נשקף נוף 360 מרהיב ואפשר לראות את כל האיים השכנים (מיקונוס נקסוס ועוד)
    בהמשך היום נכנסנו לכל מיני כפרים (שלמרבה הצער אני לא זוכרת את שמם) אבל אם להיות כנים כולם היום נראים בגדול אותו הדבר אבל יש בהם קסם.
    סמטאות קטנות ומפותלות בתים לבנים וקטנים עם מרפסות קטנות, דלתות וחלונות כחולים.
    ולהיות כנים הדבר הזה הטריד אותי מהיום הראשון - איך יתכן שכולם כל כך ממושמעים שכולם מסכימים לתבנית האחידה של בית לבן וחלון כחול. איך אין מישהו שאומר- הוי אני אהיה מיוחד אני אצבע את הבית שלי באדום
    ואכן בכפר האחרון שביקנו באותו יום התחיל המרד.. פתאום יש בית עם דלת ירוקה ועוד אחד עם דלת חומה..
    וזה הזמן להגיד בקול רבותי - המרד החל! ויום אחד עוד כמה שנים אנשים יבואו לחיים לראות בתים לבנים וכחולים ולא יהיה יותר! הכל יהיה צבעוני.. ראו הוזהרתם
    מקום נוסף שביקרנו באותו היום הוא חוף קולומביטס. חוף יפיפה ושטוח כמו פלטה עם מעט מאוד חול והמון סלעים ענקיים מסביב
    והמחזה שראינו היה מעניין- אנשים זרוקים על הסלעים לפי צורתם מקופלים בכל מיני צורות העיקר לתפוס שיזוף ממש כלבי ים אנושים
    אכלנו ארוחת ערב בלפקס שלשום שינוי לא היה ג'ירוס!
    שכחתי לציין ששי הספיק לדפוק עוד סשן גלישה אחרהצ עם הwing והראשה שיפור מטורף! אני סיימתי את הספר שלי שירת סרטני הנהר המומלץ בחום!

• Day 4

יום #4

September 24, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 22 °C

בוקר טוב וברוכים הבאים לעוד יום של רוח
    גם היום כמו בכל שאר הימים השבוע יש שמש חמימה ונעימה אבל רוח רעה (למי שלא גולש)
    בגלל שהרוח טיפלה השתפרה היום אז שי לקח אותי לסיבוב קשר והגליש אותי על גלשן
    את שאר היום העברנו בטיול באזור וגילינו חופים אפילו יותר שווים! בעיקר בגלל שיש בהם פחות רוח
    ניסינו להתפלח לחתונה על שפת המים - אירוע בין היפים שראיתי
    ואז לגלות הכותרת- הערב הקולינרי המוצלח שלנו
    נסענו לנאוסה עירייה יפיפיה עם נמל דייגים מקסים וכמובן כנסיה בכל פינה
    אני ושי אכלנו תירס רחוב מושלם
    לארוחת ערב עם כל המשפחה ישבנו במקום שהם קוראים לו הצועקת למזלי נגמר הג'ירוס אז אכלנו סופלקי
    ולגולת הכותרת -לוקומודס כדורי בצק מטוגנים טבולים בשוקולד! במילה אחת שלמות

• Day 6

יום #6

September 26, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 24 °C

היום סוף סוף השמש יצאה הרוח נפסקה והים היה שלנו!
    לקחנו גלשן רוח ו2 משוטים וחתרנו לאי 800 מטרה מהחוף שלנו
    הדרך יפיפיה וכשהגענו צללנו עם שנורקלים וראינו דגים
    חוויה מדהימה!
    חזרנו בדיוק בזמן לפני שהרוח עלתה והים נהיה סוחף
    את שאר היום העברנו בנחת על החוף
    בערב יצאנו לאמפלס- עיירה ליד נאוסה ואכלנו שם ארוחת ערב ימית (בקריסטיאנה).
    לקינוח ניצלנו את ההזדמנות שאנחנו ליד נאוסה ונסענו לשם לאכול עוד לוקומודס (יאמי) אחר כך ישבנו בבר חמוד ושתינו קוקטיילים סיום מושלם ליום קסום

• Day 7

יום #7 נקסוס

September 27, 2022 in Greece ⋅ ⛅ 25 °C

לפי התחזית היה אמור להיות סוער בחוף שלנו ולכן ניצלנו את היום לנסוע לנקסוס
    לקחנו מעבורת שלקחה 45 דקות והגענו לנקסוס
    טיילנו שם בסמטאות עברנו בין חנות למאפיה והתרשמנו מהנוף
    הלכנו לשער של אפולו שפונה לדלוס (שזה האי הכי קדוש) השער לא גמור אבל זה עדין פריט היסטורי די מרשים