• Day 3

טוקיו - skyline -ueuno יום 2

May 15, 2023 in Japan ⋅ ☁️ 18 °C

בזכות כרמל הבוקר הזה התחלנו קצת מוקדם מהצפוי אבל בשל כך הספקנו יותר :)
    הבוקר היה קר וגשום אז החלטנו ללכת לטייל במקום סגור ולכן נסענו לskyline שזה סוג של קניון שניתן לעלות בו לקומה ה60 ולהשקיף על כל טוקיו - מטורף כמה שהעיר הזו גדולה וצפופה נראה שמי שתכנן אותה היה שחקן טטריס מצטיין
    הנסיעה במעלית עצמה גם ממש חוויתית - כרמל זרחה שם (literally)
    התפנקו על החדר הנקה/החתלה המטורף שיש שם - מרגיש מאוד משחקי הדיונון אבל בקטע טוב..
    מהתצפית היה נראה שנרגע הגשם אז החלטנו לצאת קצת לעיר הגדולה
    נסענו לאואנו ושוטטנו בפארק עד שהרעב הכריע אותנו והלכנו לשוק
    מבחינה קולינרית יצאנו מאוד מסופקים - מראמן עם אטריות אודון עבודת יד שנעשו מול עינינו ועד לסושי משובח
    רוב הפעמים אנחנו לא בטוחים מה אנחנו מזמינים אבל בנתיים 99% מהזמן זה עובד!
    כמה נקודות שנזכרתי בהם:
    1. כשמסתכלים על כל טוקיו חוץ מהבניה הצפופה בטירוף אין תחושה של עומס ברחובות/כבישים אבל! כשנמצאים בתחנות רכב מתחת לאדמה זה מטורף כמות האנשים שיש שם!!!! אפשר לקבל סחרחורת רק מלעמוד שם..
    2. בערב הלכנו לאכול במסעדה מומלצת ליד הדירה שלנו - ההזמנה נעשתה ממכונה ששנינו הינו בטוחים שזה מכונה שבוחרים ממנה מוזיקה כמו פעם 😂