• Day 4

טוקיו - שינוג'וקו יום 3

May 16, 2023 in Japan ⋅ ☀️ 27 °C

אם אתמול היה גשם וקריר היום פתחנו את הבוקר לשמש חמימה. ליפנים יש מטריה לגשם ומטריה לשמש - לא אותה מטריה
    הלכנו במסלול הקבוע שלנו למטרו (בחזור אנחנו כל פעם הולכים בדרך אחרת כי אנחנו אף פעם לא מצליחים לצאת מהיציאה הנכונה - ככה זה כשיש 20 יציאות ועיר שלמה מתחת לאדמה..)
    הגענו לשינג'וקו - התחנה הכי עמוסה בעולם! ואיך שיצאנו מהתחנת רכבת הרגשנו שיש אווירה אחרת - יותר צעירה וזורמת..
    הלכנו לשינג'וקו גיאון פארק ענקי שהסתובבנו בו כמה שעות טובות. נהננו מכל הירוק ששוטף את העיניים, האגם המרשים וגם החממות הנחמדות שיש שם. יש שם עצים ענקיים ומשטח דשא אינסופי..
    המשכנו לשאר המקומות שהמליצו לנו בטוריסט אינפורמישן ומרובם די התאכזנו ( דינוזאור שיוצא מתוך בניין ומסך תלת מימדי עם חתול ענק).
    אבל ההליכה עצמה ברובע הייתה מאוד מהנה. בדרך עברנו בפגודה נחמדה, בבניין העירייה המפורסם ובערב הינו באזור השוקק חיים של שינג'וקו - וניו יורק סיטי על סטרואידים זה תיאור מדויק לרובע הזה..
    מהפארק המטורף בגודלו ועד לאינסוף שלטי חוצות עם אורות זוהרים, מועדוני חשפנות בכל רחוב, אולמות של מכונות מזל והוצאה של בובה ממכונה בכמויות!
    המעברי חציה מתמלאים עד אפס מקום בכמה שניות שהרמזור אדום - קשה להתרגל לכמויות האלה של האנשים
    כמה דברים ששמו לב אליהם
    1. תמיד יש משהו ברקע - רמקול שמדבר ומשמיע מוזיקה ( שוב מזכיר את משחקי הדיונון) זה יכול להיות פח אשפה בפארק או כרוז נוסע ואפילו מאזור הבית קולנוע כל הרחוב שומע את הטרילורים וכרזות עצומות שמשודרות על מסכים בגודל לא הגיוני
    2. המדיניות כאן דומה לבהד 1 - אין פחים אין זבל
    3. תורים- הם פשוט מתים על תורים
    יאמר לזכותם שיש להם סדר מופתי! הם תמיד עומדים אחד מאחורי השני ( למשל אני ושי נעמוד אחד מאחורי השני ולא אחד ליד השני) ויש תור לכל דבר - לעלות לרכבת, למדרגות, למעלית לכל מקום..