• Day 6

האקונה - יום 5

May 18, 2023 in Japan ⋅ ⛅ 32 °C

אני חושבת שזה בין הימים שהכי חיכיתי לו עוד כשתכננו את הטיול.
    התחלנו את היום מוקדם מתמיד ויצאנו אל מחוץ לטוקיו
    כדי להגיע להאקונה הינו צריכים לקחת את השינקנסן - ואחרי משהו כמו שעתיים (הכולל רכבות שונות) הגענו להאקונה!
    אזור די שומם אך יפיפה. רכשנו את ההאקונה פס - המעגל הסטנדרטי של התיירים המתגאה בכך שאתה לוקח 8 סוגי תחבורה שונים בשביל להשלים את המעגל כן זה נשמע מעיק ומייגע ואכן זה המצב אך מה לא עושים בשביל לראות את הפוג'י!
    ֹהפוג'י - ההר הכי גבוה ביפן. הר געש המתנשא ללמעלה מ3700 מטר. בולט כמה שנראה אמצע שום מקום.
    כדי לראות את ההר בצורה המיטבית לקחנו רכבל המשקיף אליו כאשר הפוג'י היפיפה מצד אחד ומעברו השני מתחת לרגלינו עשן ירוק של גופרית בריח ביצה סרוחה - ככל הנראה תחנת אנרגיה גיאותרמית.
    אחרי שזכינו לראות את הפוג'י (הלו הוא הר חמקמק ביותר) כחלק מכל כלי התחבורה שלקחנו עלינו על ספינת פיראטים - שזה למעשה שם מאוד מחמיא לספינה שעלינו עליה.. אך הנוף של האגם מוקף העצים היה מראה יפיפה.
    קינחנו את היום בסטיקים עבודת יד ;)