• Day 5

טוקיו - הרג'וקו - יום 4

May 17, 2023 in Japan ⋅ ☀️ 32 °C

את הבוקר הזה פתחנו קצת בעצלתיים - לשי וכרמל יש עוד טיפה ג'ט לג..
    נסענו להרג'וקו - תחנה ראשונה מקדש Meji. מאיג'י הייתה השושלת שפתחה את יפן למסחר עם שאר העולם המקדש יפה והדרך אליו מלווה בהמון ירוק - האגדה מספרת שיש שם 120 אלף עצים - כל עץ נשתל על ידי יפני כאות של כבוד 🤷
    משם המשכנו לרחוב טקשיטה - אני חושבת שהרחוב הזה הוא תמצית יפן המצועצעת.
    הכל שם מוגזם - צבעוני גדול הזוי ונועז חוויה מיוחדת במינה. כל פעם שאתה חושב - זהו יותר הזוי מזה אתה מגלה שטעית. האופנה שם מגוונת ומשוגעת כמו שאפשר רק לדמיין ביפן.
    יש בית קפה לכלבים ובית קפה לחתולים - עד כאן חצי שפוי אבל יש גם בית קפה לסמורים!
    יש את כל סוגי הממתקים וכל האוכל שם צבעוני - גבינה מותכת בשלל צבעי הקשת וכמובן - הקרפ המפורסם שלהם - לא יכולנו שלא לטעום.
    כדי להוריד את הפאניקה של הסוכר הלכנו לטייל בפארק yoyogi. הפארק מאוד יפה אבל כנראה שבתקופת הפריחה והשלכת היא עוצר נשימה.
    סיימנו את היום במסעדה של אליס בארץ הפלאות.
    כמה נקודות מהיום:
    1. עד עכשיו חווינו התלהבות קלה מכרמל - היום פשוט תקפו אותה קבוצה של יפנים מבוגרים+ בהתלהבות שיא על כמה שהיא חמודה - קאוודי!
    2. בעל הכנף פה מלאים בתושיה - צריך להיזהר מהם
    3. נראה שכמו שהיפנים יותר קטנים ככה גם החיות מחמד שלהם - מסתובבים פה רק כלבים מיניטורים