• Day 12

שביל הפילוסופים ומקדש הכסף

May 24, 2023 in Japan ⋅ ☀️ 23 °C

החלטנו שעם כרמל אנחנו מעדיפים להסתובב עם הרכבת ולא עם האוטובוסים גם אם זה מאריך לנו קצת את הדרך.
    לקחנו רכבת וצעדנו קצת עד שהגענו לשביל הפילוסופים. מקטע של 2 קמ לאורך מים זורמים והמון עצי דובדבן (אני בטוחה שבפריחה זה עוצר נשימה). טעמנו קצת דובדבנים - הם לא טעימים.. די מרים.
    השם של השביל הוא על שם הפילוסוף קיטארו שהיה מהלך שם עם מחשבות שלוות עושה מדיטציה. בפועל יש המון רוכבי אופניים שעוברים במקום (יש אפשרות לשכור אופניים) אז זה קצת מאבד מאפקט השלווה אך השביל מאוד יפה ופסטורלי.
    השביל מגיע למקדש הכסף (לא לפני שעוברים ברחוב מלא בדוכני אוכל - שחלק נותנים גם טעימות!).
    השם של המקדש די מאכזב כי המקדש לא באמת עשוי מכסף. מסתבר שזה היה התכנון אך מעולם לא עשו זאת. כמובן שהמקדש עדין מאוד יפה אל בהחלט לא מתאים לעגלות!
    את הדרך חזרה עשינו כשאנחנו מהלכים ברחובות יותר צדדים של העיר. חלפנו על פני האוניברסיטה של קיוטו והתרשמנו מהיופי של העיר. מכל מקום כמעט אפשר לראות ירוק והיא מוקפת בהרים.
    מה שאני פחות אהבתי זה שהכל מלא בחוטי חשמל וקבלים נראה קצת מוזנח.
    בערב עשינו סיבוב באזור שליד המלון שלנו - יש שורה של המון חניות ומסעדות מקורות. קנינו אוכל ואכלנו בגן שליד המלון.