Satellite
Show on map
  • Day 3

    Schlafbus. 🚌 🛌

    September 19, 2023 in Vietnam ⋅ ☁️ 27 °C

    Völlig überrascht simmer gsi wo den dBusfahrt wie planet, am punkt 07:55 Uhr losgange isch. Vom Hippibus sind mir zerscht schochli enttüscht gsi will üs lut Buechig en Car mit Schlafplätz het sölle nach Mûi Né bringe. Au wenn vo dene Better wit und breit nüt zgseh gsi isch hend mir üs ihgrichtet und denn schnell au wie deheime gfühlt.🙃 Im hinderschte Reiheli hend mir üs usbreitet und zerschtmal für en nährhafte Brunch gsorget. Da mir mit Ris oder Asia Noodles zum zMorge nöd viel ahfange chönd, hend mir üs wie immer üses Müeslibowl gmacht. 🍓🫐 Miteme Kafi & em zMorge het den Busfahrt beschtens chöne starte. Nachere knappe halb Stund simmer stahbliebe, es het en Buswechsel ghe und siehe da üsi fahrende Better sind tatsächlich doch no vor üs gstande.🚌🛌 Bim betrete vom Car oder bessergseit vom Schlafsaal, hend dSchueh abzoge und inen Sack verpackt müesse werde. Somit isch de ganzi Schlafbereich und au Better wo mit Deckene usgstattet gsi sind, erstundlich suber & hygienisch gsi. Kurz nachdem die schlafende, fahrende 4 Räder lostückerlet sind, hend mir drü den auscho tüf & fescht gschlafe.🥱Read more