Ab uf Nha Trang.✨

September 20, 2023 in Vietnam ⋅ ⛅ 26 °C

Planet wer gsi dassmer nach de Morgetour direkt is Städtli gönd go zMittag esse. Da mir aber alli eso heiss gha hend, hend mir üs lieber e Abchüelig im Pool gholt und ahschlüssend es Ründeli ufm Liegestuehl gschlafe. Wo den um dMittagszit ume de Hunger cho isch hemmer gmerkt dass üsi Entscheidig mitm fuhle Morge am Pool, nöd die bescht gsi isch will jetzt um die Zit keis Reschti für en zMittag meh offe het. Also hend dManu und ich üs es zweits Müesli mit Haferflocke und Frücht gmacht und dNicole het sich mit Frücht & Snacks verpflegt. Am Abig hemmer üs den umso meh uf en grosse feine zNacht gfreut wommer den au bezite becho & gnosse hend.😍 Churz nach de 19:30 Uhr simmer zrugg im Hotel ahcho und de Plan isch gsi bis am 23:30 Uhr durezhebe und nöd zschlafe will üs den de Nachtbus mitere circa 7 stündige Fahrt nach Nha Trang bringt. Lut Föteli hets eini aber nöd mal meh richtig is Bett gschafft und het scho vorem 20:30Uhr tüf gschlafe. Die andere zwei hend sich den au nümme viel länger chöne wachphalte, drum hend mir alli öppe glich glitte wo de Wecker am 23:00 Uhr gschellet het. Ez hoffmer nur wieder ufn bequeme Bus mit Better demit mer die 7 Stund Fahrt guet & vorallem bequem hinder üs bringe chönd.😴
    Lets go. 🚌