basketboat.

September 24, 2023 in Vietnam ⋅ 🌧 29 °C

Sobalds echli regnerisch oder sehr heiss wird, verchrüchet sich dVietnamese i ihres dehei oder lachet de Tourischte wo im strömende Rege ufm Velo verbifahret, völlig unverständlich und fragend zue. Vom Wetter lönd mir üs üses Tagesgrogramm aber nöd versaue. Ganz im Gegeteil. Üse erschti Schlechtwettertag und die abchüelende Temperature hend mir hüt sehr chöne gnüsse! Ihpackt i de Pellerine, de Adilette im Velochörbli und em Strahle im Gsicht simmer dur de bisiwarm Rege richtig Coconutriver gradlet. Da het üs e „Basketboat Tour“ ufm Fluss erwartet. Dutzendi farbefrohi Kokosnussbötli belade mit Tourischte, sind über de sogenannti Kokosnussfluss gfahre und hend es mega schöns Farbespiel zwüschet Fluss und Natur erschaffe.
    💛💚🧡💜❤️💙

d’Böötlipadler sind herzlichi Vietnamese gsi. Tourischte gfötelet hend die sympatische, asiatische Locals aber no fascht lieber als dass sie ihres Kokosnuss- Böötli vorwärts bewegt hend. Immer und immer wieder händs üsi Handys wele und hend uf die schnelle eifach mal schnell 30-40 Fötelis vo üs gmacht. Wie Fotimodels hend mir Ihri Posing- Vorschläg müesse befolge und mit „ohh beautiful, beautiful“ hends üs üsi kommendi Modelkarriere bestätigt. Sisch uh herzig und guet gmeint gsi, aber wommer den bi gschätzte 130 Fötelis ahcho sind hets üs den entgültig glanget und mir hend die Shootingsession abbroche. 📸 Trotzdem hend mir die farbefeohi Flusstour mega cool gfunde & chönd si wüeklich numme witerempfehle. 🥰🛶

Leider hemmer hüt wieder gseh, dass i dem Land eso wenig Wert uf dNatur gleit wird. Segets leeri Petfläsche, Papiersäck, Ziggistümmel oder andere Abfall, alles wird ohni Bedenke eifach direkt in Fluss gschmisse und so uf die Schnelle entsorgt. 😌🌱