Lofoten mir chömme

August 1, 2022 in Norway ⋅ 🌧 10 °C

Yeah, hüt ha ou ih mini warmi Duschi becho, ha aber müesse 20min warte bis dr Boiler widr Warmwasser het gha. Nach dr warme Duschi und emne delux zMorge, am nä mega schöne Plätzli, simr los uf d Lofote. Bimne churze Zwüschestopp amne mega schöne Plätzli, hani fasch mi Schueh vrlore. Gottseidank hani no es Foti fürs Tagebuech wöue mache, da isch mr nämli dr Schueh ufgfaue, wo da no am Bode ligt. Heis de dch no beidi Schueh widr mitgschafft. Ide Lofote hei mr besser Wetter gha, aus aui gseit hei. Das aber am Abe Rege gmäudet het, hei mr üs ner schneu es Plätzli füre Rest vom Tag gsuecht. Zersch ufem Camping, womer zwar hätte chönne Wäsche, aber ds isch üs z tüür und z luxuriös gsi. Darum simr witr u hei üses Glück vrsuecht in dem mir eifach chli umegfahre si u nachemne Plätzli hei usschou ghaute. Da simr sones engs Strässli hingere, wo mr amne Outo si usgwiche wo mr fasch ih Grabe si gheit. Aso mir si wüüük eifach gad ar Kante no gsi. Mit 4 nette Norweger u dr Sab wo z Outo hei gstosse u ih, wo vougas ha gä, simr de doch no usem Grabe usecho. Glück gha.🥵 (es het nämli eifach nur no gspuelet z vordere Rad u mir wäre allei äuä num usecho) Aso dem womer usgwiche si, dä isch vo allei widr umkehrt u üs cho häufe, dä isch äuä so ufmerksam gsi, dser gseh het, ds mir irgendwie si blibe stecke. Mersi tuusig. Ner hei mr es schöns, ruhigs Plätzli gfunge gha, näb paar Dütsche. Di bini no ga frage, ob mr hie dörfe 'Campe' u si hei gseit klar. Nachmene feine zNacht (mir hei Wraps gmacht) womer iz endlech mau hei d Drehsitzkonsole brucht, simr parat gsi für üse wüchentlech Mäntizoom scho richtig ir stimmig fürne gmüetleche Abe. Isch ner aber e eher weniger nette Norweger ar Türe cho chlopfe u het üs druf hiigwise, ds mr hie ni dörfe 'Campe'. Naja, higwise isch biz z nett usdrückt, er het nüm wöue gah, bevor mir ni si gange. De heimr üs haut ufe Weg gmacht zumne neue Plätzli.. Iz leider im Rege. Hei de ou eis gfunge, es wunderschöns, isch aber voller Touriste. Naja isch glich, e gmüetleche Abe mitemne Brandy Dog und emne Videoahruef id Schwiz hei mr de doch no gha.
    Guet Nacht sägi ah derä Steu. Dusse ischs geng no so hell, wi am 9i ir Schwiz.
    Ps: d Sab list mr jede Tag usemne Büechli 2 Site vor, mit Erkentnisse vom Lebe vom John Strelecky.