Henningsvaer

August 2, 2022 in Norway ⋅ ⛅ 10 °C

Hüt Morge si mr ganz lang im Bett blibe lige. Es het üs eifach e biz ahgschnäggelet aues vo gester widr müesse z vruume, aso ischs gmüetlecher gsi, eifach im Bett z blibe lige.🤭 Nach dem mr endlech si ufgstange simr ab iz chaute Meer ghüpft, bi 12° Ussetemperatur. Brrr, isch ds chaut gsi. Nachemne gmüetleche zMorge simr ab uf Henningsvaer. Pumpevoll ischs gsi dert, klaaar isch ja Tourisasion. Aber was ou no drzue chunnt, heimr ner später erfahre, ds am 1-3Ougust es Festival stattfindet, di Junge hei üs au gfragt, chömmet dir as Festival? U mir hei natürli nimau gwüsst, dses eis git. Dür ds mega härzige Städtli hei mr öbe 2h gha, wöus eifach so viu süessi Lädeli het gha. Si so gar ni vom Fläck cho.🤪 Aso Hennigsvaer isch wüük mega schön, da hets üs mega gfaue. Ungerwegs für ah Vik Beach, hei mr no e Autostöppler mitgno. De isch mit üs ner fasch 1h Stung mitgfahre, ds isch no lustig gsi. Mir hei ihn ner abgsteut u si üs ner es Plätzli für zum Schlafe ga sueche. Mir hei zwar eis gfunge, lige aber für einisch mau e chli schräg, drfür ischs mega schön hie. Pasta usem Pot hets hüt für üs gä, u da bini mind. 1h dranne gsi zum Choche, es het irgendwie gad niso wöue chöcherle. Iz lö mr no dr Abe la usklinge u gö de ner mau is Bett.Read more