Satellite
Show on map
  • Day 1

    Első nap/este

    March 4, 2016 in Hungary ⋅ ⛅ 5 °C

    ... miután eldöntöttük nagy nehezen, hogy 5-kor indulunk - jelentem én időben ott voltam - Mariskánk majd háromnegyed órát késett; Barbus meg félúton konstatálta, hogy szombaton munkanap, így nem olyan buli a parkolás :) Aztán persze minden megoldódott amolyan csajosan ;)
    Az út nyugis volt; rendben leértünk hála Dorcinak!

    Bejelentkeztünk - bár a recepciós kisfiú a világért sem akart nekem tollat adni - rejtély. .. és mentünk is vacsizni. Persze előtte azért megpisszentettünk egy vöröset, hogy jobban csússzon! ;)

    Vacsora után átballagtunk a fürdőbe kisebb-nagyobb zsákutcák után.
    .... hmmm.... a jó kis meleg (38,8 C ) termálvíz este a szabad ég alatt... hát persze, hogy az élet nagy dolgait kellett megvitatni ... míg ki nem öntöttek minket a fürdővízzel eggyütt :D Ugyanis mindennap cserélik a vizet (nagyon helyesen) és sikerült a leengedési fázisban ott maradnunk. Mariskánknak lett gyanús, hogy egyre kisebb a víz, mert már lógnak ki az alkatrészei :)

    Pancsolás után már csak lazultunk, és mentünk aludni.

    Nem mellesleg a szálloda és a fürdő is igen kellemes; szép, ízléses, modern és tiszta; ide, ha tehetem még biztosan visszajövök!
    Read more