Satellite
Show on map
  • Day 4

    Egérkaland

    July 14, 2017 in Hungary ⋅ ⛅ 19 °C

    Erre a napra semmi izgiset nem terveztünk, mert vártuk Petiéket, de végül másképp esett. Azt tudtuk, hogy valahol van egy Miska egerünk a pincében... no de azt nem, hogy vannak kicsinyei is. Épp mentem le a pinyóba, amikor két iciri piciri kis egérke szambázott a lábam alá. Majdnem hanyattestem, de nem. Ellenben sikerült begyűjtenem a gézengúzokat, majd "befőttet" csináltam belőlük. Aztán megsajnáltam őket, és kevésbé racionálisan elkezdtem etetni őket... és utána már bántam is kicsit, hogy megfogtam őket, mert nem volt szívem jobblétre szenderíteni őket 😕 Csak ugye a kisegér nem marad örökké kisegér...

    Végül Andi legnagyobb örömére Peti vette át az irányítást egérügyben, és nem hagyta, hogy egy bokorban hagyjam őket. Ehelyett séta közben becsempészte a nagyfalú német garázsába őket! 😄😄😄 Végülis ott biztosan melegebb volt nekik! Reméljük a legjobbakat...
    Read more