• Day 2

Firenze folyt.köv.

March 20, 2018 in Italy ⋅ ⛅ 9 °C

Innen mindenféle elvárás nélkül indultunk tovább az időszűke miatt, míg el nem értünk egy cifrangos épülethez, mire kiböktem, hogy ez olyan, mint egy templom pizsomában! 😊 Na persze ez volt a dóm! 😂🤣😃😄😅 Amiről annyit tudtam meg, hogy gótikus stílusban épült, és a világ 4. legnagyobb temploma. Ennél nagyobb már csak a sor volt a bejáratnál 🤤 Szóval jól megnéztük KÍVÜLRŐL! 😉 (A Szent János keresztelőkápolnával egyetemben, ami azért izgis, mert Dantét is itt keresztelték meg!)

Ekkor már épp elég éhesek voltunk, így becéloztuk a piacot. Némileg hátráltatták a dolgot a bőrárusok, mert persze jól meg kellett néznem mindent... 2x-3x 😄 Ki is lőttem egy türkiz pénztárcát, de nagyon agyalni sem volt alkalmam, mert Viktor rögtön alkudozni kezdett rá. Csak azt láttam, hogy fő az árus feje, ingatja nagyon, de csak rááll arra, hogy 30 € helyett 20-ért adja... és ezek után 100assal fizettünk... 😂🤣😃😄 Épphogy nem küldött el a jó édes anyukánkba minket! 😃