Satellite
Show on map
  • Day 1

    Állatkert

    May 22, 2018 in Hungary ⋅ ⛅ 23 °C

    Tulajdonképpen az állatkert miatt mentünk Veszprémbe, de majdnem a várat is megnéztük! 😁
    Sajnos Márti nem volt a helyzet magaslatán, már annak is örültem, mikor az etteremben egy fél mosolyt sikerült belőle kicsikarnom...
    ... így kicsit aggódva tekintettem közös kis kirándulásunk elibe' ...

    Szóval állatkert.
    Nem olcsó mulatság (felnőttnek 3e ft, de én roki kísérőként végül 800 forintért mehettem be, aminek rettentően örültem! 😏) azonban ellentétben a budapestivel itt egy igazi parkban élnek az állatok; teljesen más hangulata van! Sajnos épp átépítés alatt álltak, így 1-2 állat kimaradt, de mindenképpen megérte a látogatás!

    Olyan csodásak voltak a barackrózsaszín pelikánok!!!
    Aztán a guanakókkal haverkodtam le (akiket én szimplán lelámáztam), mert persze vettem zoo csemegét, és így nem volt nehéz 😉
    Aztán volt persze mindenféle népség, zebra, zsiráf, elefánt, fóka, pingvin (! 😉) stb., de nekem az ecsetfülü disznó rabolta el a szívemet a kajla kinézetével, illetve a madárröpdében a skarlát íbisz a gyönyörű színével. Na jó a flamingók is szépek voltak abban a csepp édenben.
    Ja igen, és a maki sétány is mókás volt!
    Read more