• Day 3

Batu caves Pt. 2

April 4, 2023 in Malaysia

Znotraj jam je prijetno hladno in pocutiš se, kot da bi vstopil v junglo.
    Odprt strop, kamnite stene iz katerih raste zelenje in plezajo opice. Polno tudi stalagnitov in stalaktitov, ker nobena jama brez njih ne bi bila prava. Žal so bila mnoga svetišča v prenovi, vendar to ni vzelo čisto nič magije iz naše izkušnje.
    Ko smo splezali nazaj dol smo vstopili v barvito svetišče, kjer je bil živalski motiv močno prisoten v arhitekturi. Najbolj pogosti so bili sloni, biki in levi.
    Za prostovoljen prispevek smo vsi dobili 'good luck' zapestnico.
    Že hočemo izstopiti, pa vidimo, da se v kotu začnejo zbirati ljudje in nekaj lepo diši. Očitno se zmedene turiste vidi na kilometer daleč, ker k nam hitro pristopi eden izmed tam zaposlenih in nas povabi na zastonj kosilo v templju. Moji sopotniki so bili najprej malo nesigurni, vendar sem jih prepričala, da je to once in a lifetime izkušnja. Vzeli smo dva krožnika riža z zelenjavno omako in ga pojedli na svetih tleh. Ker tam nihče ne uporablja pribora, smo kot lokalci jedli z dobro razkuženimi rokami. 10/10 izkušnja.❤️