• Day 19

Lambir Hills

April 20, 2023 in Malaysia ⋅ 🌧 33 °C

Lamber Hills, še zadnji nacionalni park v Sarawaku. Parkirava skuter in stopiva do okenca, vendar nikogar ni. Pet minut kličeva in hodiva v krogih, jaz vmes najdem slovensko zastavo🇸🇮, preden srečava gospoda, ki je zgleda pozabil na možnost obiska turistov.
    Trek naj bi trajal dve uri in pol, videt naj bi bilo mogoče tri velike slapove. Po 15ih minutah res prideva do prvega, kjer se skupina mladih igra in čofota po malem tolminčku. Nadaljujeva pot, malo v klanec, in že slišiva neko grmenje. Pohecava se, da bi bilo smešno, če bi doživela dež v tropskem deževnem gozdu. Hja...niti pet minut kasneje začne kapljati, sledi naliv. 🌧️ V slabih petnajstih minutah sva mokra od glave do peta, jaz izgledam, kot da sem izpod tuša. Lasje, oblačila, ruzak, čevlji. Vse je mokro. Ampak se nič ne pritožujeva in se odločiva pot kar nadaljevati, seveda zelo previdno. Saj sva itak že mokra. Res narediva cel krog, obkljukava še en slap, potem pa čisto proti koncu najdeva zavetrje v mali leseni kučici. Odličen timing za malico.🤫🌤️
    Zadnji kilometer in pol izza oblakov sramežljivo sonček, najina oblačila se med hojo počasi sušijo. Ko sva že na parkingu in praktično vidiva najin skuter v daljavi, pa imava noro srečo, saj nad nama poleti Hornbill! Veličasten ptič Bornea, ki smo ga prej videli le za sekundo nekje globoko v jungli blizu Belage. Finnu rata ujet video, kako leti nad nama. Neverjetno. Nepozabno.