• Day 28

Nazaj proti civilizaciji

April 29, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 28 °C

Day 2: trek začnemo okoli 9.30, danes naj bi bil malo krajši (cca. 4 ure in pol), a z več gor in dol, z bolj pogostimi ovirami na poti. Prečkanje podrlih dreves, spolzki mostički čez reke, preskakovanje kamnov... Gozd je še precej svež od včerajšnjega dežja, zravn seveda pride tudi drseča podlaga in blato. A vsi smo sveži in z novim zagonom, tako da veseli čofotamo in pljuskamo po lužah. Družbo nam spet delajo pijavke, danes bolj kot včeraj. Narava je neopisljiva, od malih rečnih potočkov, glasnih ptic&žuželk, do nore flore(10m bambus, ovijalke, plame, ki rastejo iz čistega kamna, itd.).
    Do prve pavze za vodo smo od humidnega ozračja celi prešvicani, ampak vsaj vemo, da smo vsi na istem in da nas ob koncu čaka tuš! Ko prilezemo do končne točke treka, si vsi zaploskamo in zakadimo do zunanjega tuša, ki je ubistvu ena pipa ki štrli iz stene. Sledi pregledovanje celega telesa za pijavke in klope in pa izogibanje divjim čebelam, ki imajo rade prešvicane turiste. Na plan povlečemo instant nudle in vodiča nam skuhata much-needed kosilo. Ko so želodčki polni se počasi sprehodimo do jettyja, kjer nas pobereta dve ladjici. Sledi zelo prijetna in pljuskava vožnja nazaj do civilizacije.
    Noro noro noro, how lucky are we!!!