• Day 35

Kek Look Tong pt.1

May 6, 2023 in Malaysia ⋅ 🌧 30 °C

Budistični tempelj Kek Look Tong🪷 me je pustil brez besed. Že pri vhodu nisem čisto verjela, kaj vidim. Visoke skale, poraščene z zelenjem se dvigajo visoko in ponujajo senčno zavetje. Vhod v jamo označi velik kip Bude, na njegovi desni je koi fish pond ki ga varuje Guan Yin, 'The goddess of Mercy'. Od zunaj jama ne zgleda tako velika, a takoj ko vstopim, začutim spremembo v temperaturi in zadane me, kako je vse veliko. Kamorkoli se ozrem so oltarji s kipi različnih bud, nekateri le par centimetrov veliki, drugi ogromozanski! Vse diši po dišečih palčkah, katerih dim polni jamo in zagotovi miren ambient. Po stopniščih, ki odvijejo desno ali levo, se lahko dvigneš pod strop jame, in z sklonjeno glavo opazuješ dogajanje spodaj. Ljudje molijo, pojejo, prižigajo svečke, ali pa tako kot jaz, zaprepadeni zrejo naokrog. Po krajšem sprehodu se jama na drugi strani odpre, v resnici bi lahko rekli, da je tunel! Zadnji vhod brani zlat kip vesele bude. Razgled je osupljiv. Pogled na jezero, obdano s travnikom, rožami in hribi. Okoli ribnika so v vrsti postavljene različne bude; moji najljubši so bili: Happy, Raised hand, Laughing Lion in Elephant Riding! Na spomeniku si za vsakega lahko našel kratek opis, iz kje je dobil takšno ime!Read more