Satellite
Show on map
  • Day 39

    Prva slovenka 🇸🇮!!

    May 10, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 32 °C

    Kako je svet majhen!! V našo osemnajst posteljno sobo pride nova punca in njena postelja je nad mano. Jaz nekaj študiram na telefonu in me vpraša, če kaj vem, kje si lahko zrihta sim kartico. Svetujem ji, naj gre v 7-eleven ali pa kakšno podobno štacuno. Potem se par ur ne vidiva, ko jo spet vidim, jo uprasam, če je zrihtala. Malo klepetava in prideva do vprašanja, 'Where are you from', ko na moj odgovor 'Slovenia' odgovori 'Pa ne me hecat!!!! Prva Slovenka si, ki sem jo spoznala na poti!' Jaz tudi rabim par sekund, da sprocesiram. Kakšno naključje! Sva bunk buddies, torej si dve Slovenki deliva en pograd🤗🇸🇮×2!!
    Greva v skupne prostore in klepetava par ur, ime ji je Ariana, stara je 24 let in potuje že tri mesece in nima plana nič kmalu nehati. Pravi, 'Doklet mi je zmanjka denarja, potem si pa najdem nek job, me sploh ne skrbi'. Svojo pot je začela po Evropi, potem pa hitro videla, da jo Azija zelo mika. Kupila je dvosmerno karto do Indije, pa se odločila, da ne bo šla več domov. Iz Indije je pičila v Vietnam, nato Cambodia in Tajska, zdaj je tu. Super punca, sva se ful dobro razumeli in preživeli en popoldne in en dopoldne skupaj!
    Zvečer sva šli do enega jointa, mala trgovina z alkoholom, ki je znana, da imajo svetovna piva po ugodni ceni. Izgleda precej sketcy, prideš, kupiš, potem pa si na vogalu na ulici postaviš stole in mizico in skupinsko piješ z lokalci! 🍻
    Read more