Satellite
Show on map
  • Day 41

    Penang hill 2

    May 12, 2023 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

    Ko nas izpustijo iz gondolce, se nam pojavi široka izbira šoferjov za po vrhu hriba. Najlažje bi opisala, kot da je na vrhu Penang hilla en park, prepleten s sprehajalnimi potkami in dvema cestama, ki v glavnem peljeta od A do B. B je zelo lušten kafic, ki mi ga je priporočal Richard, sama sem se do njega raje odpravila peš namesto z overpriced golf vozičkom. Turns out da je eno urni sprehod prečudovit, se mi je zdelo kot da sem spet nazaj v tropskem gozdu samo z urejeno peš potjo! Na določenih koncih so imeli celo urejene mini arboretume.
    V kafiču sem si res privoščila french press kavico in pa se pregrešila s kosom tortice meta-bazilika!
    Za nazaj do glavne ploščade z razgledno točko sem skupaj z nekaj lokalci skočila v prtljažnik pick-upa, ki nas je nabasane brez plačila zapeljal proti sončnemu zahodu. Želela sem poslikati najlepši plac for sunset, ki je bil slučajno za prelepim hindu templjem. Najprej sem čičkala čisto sama v družbi igrivih opic, nato pa so super spot izvohali še ostali turisti. Zahod je bil kjub temu prečudovit, kako se je sonček počasi skril za visokimi drevesi. 🌄
    Read more