• Day 2

Raziskovanje okolice

March 5 in Thailand ⋅ ⛅ 36 °C

Lačna in definitivno in-need-of-coffee se po 10ih mescih objamem z Adriaanom, ki je v Bangkoku že skorajda domačin. Tokrat bo tu cel mesec, če pa bi preračunali in zlimali skupaj vse dni v zadnjem letu, bi prišli skoraj na dva mesca in pol! Glavno mesto Tajske mu je res prišlo do srca, čisto razumljivo.
    Skočiva na hiter sky train do postaje, najbližje hotelu, kje si pri street vendorjih nagrabiva zajtrk in jaz en velik iced amerikano! Žal hrane zmanjka preden bi uspela pofotkat, ampak bilo je odlično! Špinačni kvadratki z riževo moko, ocvrti v olju in pomočeni v sladko sojino omako, ter dimljeni cmočki z blitvijo in česnom😮!
    Ker želim premagati jet-lag se odpovem kratkemu počitku (po naše je namreč 2 zjutraj) in z Adriaanom kreneva po okolici hotela!
    Sva precej v centru, četudi je za Bangkok skoraj nemogoče določiti center-center. Je zelo bizi, veliko prometa in hitrih cest, sonce je visoko in nič sramežljivo, a jaz se mu po megleni in mrzli Ljubljani nič ne upiram☀️!