Satellite
Show on map
  • Day 3

    Erian hotel meeting with the group

    September 6, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

    Goodmorning Jakarta! Dat biertje is gebracht gister! Genuttigd in bad met warm water! Iets wat niet vanzelfsprekend zal zijn de komende dagen. Ik heb een goede eerste nacht gehad en werd wakker in de skysuite met een prachtig uitzicht over de stad. Na een prima ontbijtje, even een rondje "gym'.. Een ruimte van 3 vierkante meter, twee cardio apparaten, en een dumbel rack tot 10kg.. Maar wel airco! Prima workoutje. Ik bestelde via de grab app (een app waar je alles mee kan bestellen van taxi scooters tot boodschappen) een auto, voor 122k IDR omgerekend €7 een ritje van drie kwartier naar het hotel waar ik mijn reisgenoten ga ontmoeten.
    Om 17:15 komt mijn roommate aan in het hotel, Lydia uit Londen. Een dame van 19. In juni heeft ze ook al een reis gemaakt met gadventures, ze verteld dat ze onder de indruk is van de luxe van dit hotel, dat is ze niet gewend van haar vorige trip. Om 18:15 meeten we de andere van de groep. Een leuke samenstelling van verschillende landen, Denemarken, Zwitserland, België, Engeland, Noorwegen en nog twee nederlanders. We hebben met zn allen wat gegeten en zijn hier een foodmarket op gegaan. De geur van gebarbecued eten in combinatie met de open riolering waar ze gevestigd zitten trekt mij niet. Maar een stukje fruit kan geen kwaad.. ik neem een soort mango dat lijkt op een bol knoflook en het fruit 'snake skin'. Beide hebben iets weg van lychee. Een afzakkertje met een paar groepsgenoten op deze rooftopbar, en jawel ze hebben wijn!
    Read more