• Day 6

Palawan day 2 - Heaven Paradise Eden

April 21, 2016 on the Philippines ⋅ 🌙 29 °C

Nelze vyjádřit slovy! Jednoduše nádhera. Půjčili jsme si motorku a dojeli po 73km do Sabangu cestou lemovanou nadhernou florou. Stále se usmívající Filipínci všude. V Sabangu nádherná podvodní řeka v jeskyni která je jedním ze sedmi divů světa. Naaadhera. Dali jsme si tam drink z manga a ananasu s rumem. Btw. zdejší manga jsou údajně nejlepší ze všech. Cestou zpět jsme narazili na odbočku na pláž..... holy cow.... to co tam čekalo bylo jako z nějaké reklamy. Něco naprosto dokonalého jen s místními, kteří tam žijí přímo na pláži. Zůstali jsme až do západu, co budu říkat...krása. Pak za tmy dojezd do Princessy a zastávka na večeři a zase nebudu psát jaká byla... krevety v pikantní sladkokyselé omáčce s rýži k tomu pivo. Dojezd do hotelu a večer strávený s Čechy, kteří už odjíždí a načerpání zásadních informací. Popíjení rumu, který stojí jako dvě piva! Ale v tom teple je lepší zůstat u piva. Bohužel se mi nedaří připojit přes wifi k Olympus foťáku na kterém je většina těch úžasných fotek:-( Alespoň zbyde něco co nikdo neuvidí. Ale ten včerejší západ slunce tam je rozhodně nezapomenutelný.Read more