• Day 8

Palawan - El Nido Big Lagoon day 4

April 23, 2016 on the Philippines ⋅ ⛅ 28 °C

Tak jsem se na to včera trochu vykašlal něco napsat. V sobotu jsme měli zaplacený výlet na snorchlovani na 5ti různých místech. Jinak to tu ani nejde. Naplni se bangka (lod) a pak se jede. Zazili jsme tam celkem hustou dopravu, protoze byla zrovna sobota. Takze takova hrenska souteska v plne sezone. Bylo ale krasne pozorovat mistni borce, jaci jsou to namornici. Museli resit vsemozne kolize svych lodi. Velka laguna je ve skutecnosti sice velka, ale pruplav je uzky a jen tak tak se tam vejdou dve lode. V teto kolizi jich tam najednou bylo cca 20. A ridit lod, neni jako ridit auto. Jakmile jsme se z toho dostali, jeli jsme na dalsi zastavky, ze kterych jsou i ty nadherne fotky ClownFish ryb. Jedine ryby, ktere na me utocily, kdyz jsem je chtel fotit. A taky asi jedny z mala parovych ryb. Vzdy jsou v tom hnizde jen dve. Taky jsme tam meli uzasny obed, ktery pripravili na lodnim grilu:-) Ryby, veprove, ovoce, ryze. Mnam. Konecna zastavka byla nadherna plaz, kde jsme zakotvili a ja se pekne dodelal do tomatova. Vecer jsem mazal Aloe, ale zada jsou i presto, ze jsem mazal padesatkou spalena. Nechapu. Asi ze me zadna osmahla modelka nikdy nebude:-) Vecer pak vecere a par RedHorse pivicek:-D Super den.Read more