Satellite
Show on map
  • Day 13

    Cebu City - day 9

    April 28, 2016 on the Philippines ⋅ ⛅ 29 °C

    Tak dnes odliv z Port Barton do Puerto Princessa. Pohodova cesta Vanem (Toyota ktera pojme hoodne lidi a projede vsim moznym) Cesta me bavila, uzival jsem si ji neuveritelne. Citil jsem zachvev Nirvany;-) V Princesse obed, ktery byl tak na zasyceni, jinak spatny vyber z menu. Pak presun na letiste, nezbytne veci kolem a odlet do Cebu City aka mala Manila. Je to tak....moc lidi, spina, ale levne jidlo a relativne levne ubytovani, ktere pravdepodobne slouzi i jako hodinac pro filipinske kurvicky. Sel jsem se vecer projit, jestli budu jako pussy magnet a jako nic:-D Jsem s tim smiren:-D Je tu mezi domy naakumulovane teplo, tak ty dva km nebyly nic moc. Spoceny jsem sel rovnou do sprchy. Ale vecere byla super! Zase krevety. Mam je jednoduse rad. Dnes fotky spise provozni:-D Jo borci v Princesse meli rozdelanou motorku Ural. Uprimne...... je to krasny a velky stroj. Svezl bych se. Nejak zacinam podlehat kouzlu motorek. Snad me to prejde:-D Nebo si poridim URAL!Read more