• Day 22

Boracay - day 18

May 7, 2016 on the Philippines ⋅ 🌙 15 °C

Ráno přesun z Kalibo do Boracay. Lucii není nijak dobře a i přesto se vydáváme na cestu. Palec nahoru! Zajdu si jen pro Colu a hned na ulici chytáme Van, který nás za 100php dopraví do Caticlanu, kde zaplatíme nezbytné poplatky ve výši asi 150 php na hlavu a lodí se na párminutové plavbě dostáváme na Boracay. Boracay je to nejdražší letovisko, co tu je. 4km pláž z bílého písku. Drahé hotely, disko, všude prodejci nesmyslů za dlouhý peníz. Restaurace s tím nejlepším, co zdejší moře nabízí. Lucie má asi virozu a leží a leží a spí až do rána. Já jdu na průzkum. Je vedro na padnutí. Jdu si nechat vyprat pár věcí a po chvíli snažení najdu laundry, kde nejde o minimální váhu. Všude chtějí minimum 3kg. Jdu se najíst, dám si tuňáka a RedHorse v pulitru. Vracim se zpet a jdu se podivat zapad slunce. Myjim svatbu..... drahou svatbu. Amik a Filipinka, tradicni vyjev. Udelam par fotek, smocim se. Lidu tu je v sobotu vecer moc. Dojdu do hostelu a tam nejaka party, ze pry slavi den matek. A jsem pozvan k jidlu a piti. Hoduji, piji s filipincema az do pulnoci. Zase jsem o spoustu zajimavych informaci moudrejsi.Read more