• Day 3

Az út

August 12, 2016 in Croatia ⋅ 🌬 23 °C

Reggel gyors reggeli, pakolás és elindultunk a városon kívüli autónkért. Egy pillanatban Erik felkiált itt a Kertész Miki. Bemutatkozás majd közli Miki, hogy Kinga, Veszprém, Lovassy, Cimbora kocsma :-) kiderült h ő az a Kertész Miki akivel kb 16 éve együtt tengettük fiatal estéinker a Cimbiben. Egyszerre volt vicces és megdöbbentő mennyire kicsi a világ. Ugyanis Miki Erikék konyhatechnológia szállítója. :-) nem ismertem volna meg, hiába, 16 év sok.
    Na ezután a vicces találkozás után nekiindultunk a hosszú útnak. Útközben Eriket a jövendőbeli szállodánkról szóló értékelésekkel szórakoztattam és minél többet olvastam annál bizonytalanabb lettem hogy jó választás volt e a hotel. Igazi ipari szálloda képe rajzolódott ki előttünk aminek egyetlen pozitívuma az étterme és a vacsora. Erik már pedzehette mennyi ott egy vacsi, nem fizetjük be magunkat oda. Ahogy ezt kutattam kiderült hogy félpanziós a szállás 😂. Az út hátralévő részén azon poénkodtjnk és gyárottunk forgatókönyveket h akkor mi a csudát csinálunk a beváltott kunákkal.
    Na de elékeztünk az út Neretva völgyi szakaszához. Azt hiszem ehhez fogható gyönyörű tájat életemben nem láttam. Meg is beszéltük, hogy nem véletlen h itt forgattak rengeteg filmet, fantasyt. Érintrtlen gyönyörű végtelen táj.
    Nagyjából 8 óra út után elértük a szállást, ami valóban ipari, de ezt a vacsorán kívül nem érzékeltük. Teraszos kis szobánk egy gyönyörű parkra néz, van medence, a tenger 3 perc sétára. A vacsi pedig nem a kötelező minimál, chefek sütötték frissen a lazacot és más húsféléket, önmagában a halak vagy saláták kiérdemeltek egy egy külön pultot. Elsőosztályú. Csak hát sok ember... Tangóharmonikás zenekar, cirkusz a népnek. Úgyhogy jóllakottan feloldalogtunk a szobába, hogy a teraszon ismét borozzunk egy kellemeset. Reggeli után irány a tenger, Dubrovnik felfedezése még azt hiszem váratni fog magára muszáj kiheverni ezt az utat. De végülis ráérünk. Fotok az utolsó reggeliről Piranban, és a tenger mellrtt vezető útról.