• Day 13

Hasta la vista Havana

March 15, 2018 in Cuba ⋅ ☀️ 22 °C

De volgende ochtend ontwaken Floor en ik, na allebei levendige dromen gehad te hebben, in Casa Lourdes y Louis. We bevinden ons in Vedado. Het huis is zoals eerder gezegd een supergroot en mooi koloniaal huis met hoge plafonds en veel kamers.

Gisteren hadden we gegeten in El Biky. Het zou een informele hamburgertent zijn. Echter, toen we in de rij voor de eettent buiten stonden en naar binnen keken, leek het een sjieke tent met obers in nette kleding. Gek genoeg was dit ook weer een soort illusie. Toen we binnen kwamen veranderde het licht en leek de tent eerder een grote snackbar. Er was superveel keuze en het eten was lekker en zeker niet duur.

Ook deze ochtend kregen we weer een uitgebreid ontbijt van Lourdes. Het was een mooie laatste ontbijt in Cuba. We kregen pannenkoeken, tosti, hamburgertjes, ei, fruit, sap, koffie en toast.

Voor nu gaan we nog even Havana in en vanavond pakken we weer de vlucht terug naar Nederland.