• Day 2

De reis naar park mareda

July 23, 2018 in Croatia ⋅ ⛅ 25 °C

Vanochtend op tijd opgestaan. Daar lekker stevig ontbeten met bacon, roerei en lekkere broodjes. We zijn rond half 9 weer in de auto gestapt om onze laatste tocht te maken naar de camping.

Eerst Oostenrijk in en de bergen op en doorheen. Soms met tunnels van 5 km lang. Halverwege de trip kwamen er achter dat er in Slovenië een grote file stond van ruim een uur! Dus hebben we gekeken naar een alternatief. Hierdoor gingen we een deel door Italië heen om vervolgens een klein stukje Slovenië aan de kust langs te gaan. Dit was helaas niet een kort stukje want we hebben 20 min. In de file gestaan wat werdt veroorzaakt door een paspoort controle.

Laatste stukje in Kroatië was snel en waren zo bij de camping. Daar aangekomen kregen we te horen dat wat we hadden geboekt overboekt was en een alternatief is alleen een wat mindere plek.

Daar hebben we ons maar comfortabel gemaakt en onze tent opgezet. Camping is mooi. Zee is lekker warm. Gebouwen zijn mooi ingericht en schoon.

Morgen eens naar de supermarkt en de camping wat beter verkennen