P travel

Joined July 2015Living in: Alphen aan den Rijn, Netherlands

Terug naar huis

August 26 in the Netherlands

Na een korte nacht weer op tijd om om voor 12 uur het appartement te verlaten. Na ontbijt met worstjes en ei hele boel opgeruimd en zijn we met zijn allen naar de MacDonald in Duiven gereden om nog 1 keer samen de vakantie af te sluiten. Daarna is ieder zijn eigen weg gegaan om iedereen weer thuis te krijgen.

Middag in Keulen

August 25 in Germany

Vandaag heeft iedereen lekker uitgeslapen en is later opgestaan. Na het ontbijt heeft mark een restaurant geboekt voor de avond.

Rond 11 uur zijn we naar centrum van Keulen gegaan om lekker toerist uit te hangen. Daar hebben we wat geshopt en rond gekeken.

In de avond lekker weer uit eten en een avond Mario kart.

2e dag gamescom

August 24 in Germany

Vandaag weer met de hele groep naar gamescom gegaan. We hebben vandaag wat spellen gespeeld (hearthstone, Diablo) en lekker bij alle spulletjes wat er verkocht werd op de beurs.

Daarna weer terug richting appartement zijn we naar een Duits restaurant gegaan waar we heerlijk hebben gegeten. In de avond Mario kart gespeeld en wat zitten lachen om wat YouTube video's.

Dagje Phantasialand

August 23 in Germany

Vandaag na het ontbijt direct vertrokken naar Phantasialand. Omdat Björn zich niet lekker voelde gingen we met zijn drieën (Patricia, Patrick en John). Aangekomen kwamen we aan in een Chinees thema gebied. Daar zijn we direct doorgelopen naar de boemerang achtbaan de riak. Daarna zijn we lekker door de rest van het park gaan lopen en alle achtbanen gedaan. In de avond hebben we bij een Duits restaurant gegeten waar we een snitzel voor 2 personen hadden besteld en John apart. Terug lekker wezen chillen met een genot van een biertje en raden aan de hand van intro muziek van oude tekenfilms series de titels raden.Read more

Eerste dag gamescom

August 22 in Germany

In de ochtend lekker met zijn allen ontbeten met lekker stokbrood. Daarna op tijd vertrokken naar de beurshallen in Keulen.

Op onze vaste plek geparkeerd bij de arena vlak bij. Weer door de vele veiligheid controles heen om binnen te komen. Binnen zijn we lekker door de hallen heen gaan lopen om eens de boel te bekijken. We hebben de paar shirts gescoord voor een mooie prijs.

Op de terugweg zijn we langs real geweest. Dat is een supermarkt die echt van alles weer verkoopt. Daar wat snacks ingeslagen voor de avond.

Het plan was om bij de Griek te gaan eten waar we vorig jaar hadden gegeten. Helaas was deze gesloten en zijn we na wat rond kijken bij een Japans restaurant beland die een kilometer verder op zit.

Daarna lekker gechilld met wat bier en lekker gaan slapen

Aankomst in Duitsland

August 21 in Germany

Vanochtend om 10 uur uit Alphen vertrokken met John en Bjorn op de achterbank. Vandaag gaan we eerst naar Bonn om lekker de toerist uit te hangen.

Bij Bonn aangekomen zijn we eerst naar de Haribo fabriek gegaan. Helaas was dit geen fabriek maar een fabriek winkel. Toch hebben we onze ogen uit gekeken wat Haribo eigenlijk allemaal maakt en wat er allemaal te koop was. We hebben een paar bakken mee genomen.

Daarna het centrum van Bonn in gereden en daar en rond gewandeld. Natuurlijk met de vaste stop de media markt. Bonn is een moderne stad en waar een heel klein stukje van de stadsmuur nog staat. Was wel even leuk om door heen te lopen.

We kwamen uiteindelijk om 16 uur aan bij het appartement waar we naar een pot augurken moesten zoeken voor de sleutels. Geen idee waar we moesten zoeken heeft John de sleutels gevonden. We hebben de boven en onder verdieping helemaal onderzocht en gekeken wat hij vernieuwt heeft dit jaar. Er is een sportzaal gekomen, WiFi is verbeterd en zijn wat kamers veranderd. In de avond bij een Italiaans restaurant gegeten verderop. Waren lekkere pizza's en daarna bij de ijssalon een ijsje gehaald.

Verder lekker spelletjes gespeeld en zitten kletsen voor dat we naar bed gingen. Morgen tijd voor gamescom

Never miss updates of P travel with our app: