Eerste keer zee

July 24, 2018 in Croatia ⋅ 🌙 24 °C

Vanochtend zijn we ruig wakker geworden door vuilniswagens die langs kwamen om alle bakken te legen. Dat is het nadeel we staan dicht bij een sanitair gebouw. Na de ruwe start zijn we samen naar de bakker gelopen om de hoek. Daar hebben we een soort stokbrood gehaald en 2 crossiantjes gehaald met een best wel hoge prijs er voor.

Na het eten naar de receptie in onze paspoorten terug te halen die ze in bewaring hadden genomen als soort borg. Daar uitgelegd dat onze plek niet voldoet voor wat we hadden geboekt en dat er een oplossing voor moet komen.

Ze zou rond informeren en iemand langs sturen zodra er nieuws was. Dit is helaas vandaag niet gebeurd. Ondertussen hebben de buren wel een plek gekregen en nieuwe zijn gearriveerd. We wachten tot morgen om naar suncamp te gaan bellen om dit nu eens goed op te lossen.

Vanmiddag na de lunch lekker de zee in gezwommen. Zee is warm en goed te doen met lage golfjes.

Hierna naar de supermarkt gegaan om inkopen te doen voor avond eten. Is klein stukje rijden hier vandaan.

In de avond lekker pasta gegeten en een rondje gelopen over de camping. Zo kwamen we ineens in het luxe gedeelte van de camping met huisjes met zeezicht, privé strandje en apart zwembad.

Zo lekker slapen, morgen hopen dat we onze plek krijgen.