De grote verhuizing

July 25, 2018 in Croatia ⋅ ☀️ 29 °C

Vanochtend kwam weer eens een vuilniswagen langs om glas op te pikken in de ochtend. Dit was over de hele camping te horen. Dus we waren weer op tijd wakker. In de ochtend weer naar de bakker voor brood te halen. Dit keer soort pistoletjes.

Na het ontbijt eens weer naar de receptie gelopen om eens na te gaan waar onze plek blijft. Daar wist Victorija die achter de balie te vertellen dat ze ons vandaag wilde gaan bellen dat ze een plekje had voor ons. Ze wees er 2 aan: 21 en 242. Na deze bezocht te hebben zijn we gegaan voor 242. Deze ligt dicht bij het strand en heeft meer beschutting.

Toen moesten we gaan verhuizen. Dus we hebben 2 keer de auto vol gepropt met spullen. Zonder al te veel uit elkaar te halen of te veranderen. Daarna hebben we de tent en de luifel met de hand over de camping gedragen.

Daar alles weer opgezet en kennis gemaakt met de buren en de Belgen tegenover ons. Daarna lekker bij de zee gechild.

In de avond wraps gegeten met een berg groenten er in. En een spelletje Mariokart gespeeld op de switch.