Satellite
Show on map
  • Day 7

    Souk outing

    March 15, 2017 in the United Arab Emirates ⋅ ☀️ 30 °C

    Ons is vroeg aan die gang na heelparty freeflow prosecco. Ek en Roedolf ry saam Robyn werk toe, vanwaar ons die trein vang. My man is heel committed om vir my die Souks te wys nadat hy dit gister op 'n "man manier" besoek het. Hy hou sy beloftes mooi en drentel geduldig saam. Ek pas ringe aan en kwyl by die goue souk, ek stry die knape af, maar is steeds nie convince of dit 'n goeie prys vir 'n ring is nie. Roedolf het effens afgeskakel terwyl ek emerald ringe en dinge aanpas, duidelik nie hier vir "groot" aankope nie. Dis rerig lekker om die tyd te he om by die souks rond te snuffel. Ons het lekker gelag hoe die ouens vir jou in die straat se wat hulle als smous en jou dan in klein stegies inly, op met 'n random lift en siedaar 'n shop met alles en nog wat. 'n Heerlike reis deur "wheel en deal" Arabier styl, ek het vir ons huisie mooi handgemaakte kussingslope gekoop.

    {Issy}
    Read more