Beachlife

August 1, 2016 in Brazil ⋅ 🌧 15 °C

Toen we eergisteren in Jericoacoara aankwamen, gingen we - na een lange douche - nog even het dorp in. Jericoacoara, ook wel Jeri genoemd, ligt ver weg van de bewoonde wereld. Het ligt in een natuurreservaat, tussen de duinen. Er wonen veel hippies en er zijn veel backpackers te vinden. Er is streetfood en overal staan karretjes waar cocktails worden verkocht. Er zijn geen straten, overal ligt zand. De sfeer is heel erg relaxd en de mensen zijn onwijs aardig. We belandden op een samba feest waar een local ons met korting naar binnen heeft gekletst. We hebben veel lol gehad 😀. Gister hebben gechilld op het strand. Tijdens de lunch hebben we genoten van super lekkere garnalen. Daarna gingen we terug naar het hotel om yoga te doen. De hoteleigenaar haalde voor ons de hangmat aan de kant, zodat we de ruimte hadden onder de veranda. Het was fijn om weer eens de tijd en de rust voor yoga te hebben. Eind het eind van de middag gingen we naar de zandduinen voor de zonsondergang. Alle mensen in het dorp kwamen daar op af, de duinen waren vol met mensen. Het was echt van de beste zonsondergangen die ik ooit heb gezien. 'S avonds gingen we na eten door naar onze favoriete cocktailshaker en hebben we gedanst op reggaemuziek. Het was weer een leuke avond!

Ik ben erg blij dat we hebben besloten de plannen om te gooien. Het is zo relaxd hier en de natuur zo mooi. Hier vermaken wij ons wel de komende tijd!