Er is een tijd van komen..

August 9, 2016 in Brazil ⋅ ⛅ 26 °C

..En een tijd van gaan. Want daar zitten we dan weer op het vliegveld, om deze keer richting Salvador te vliegen. Hoewel we vast en zeker weer een mooi avontuur tegemoet gaan, heb ik er toch wel wat moeite mee om weg te gaan. We zijn uiteindelijk 10 dagen gebleven in Jericoacoara, en dat was genieten. Wat een heerlijke plek! Ik heb genoten van de rust, de mooie natuur daar, de zonsondergangen en capoeira op het stand. Eindelijk was er tijd om hard te lopen, yoga te doen en te lezen. En ook met Mikael en Kent was het super gezellig, elke avond uiteten, drankjes drinken en naar elkaars muziek luisteren. We hebben  'gesupt', staand op een surfplank peddelen. Best een uitdaging op de golven, maar was super leuk! We zijn naar een dansshow geweest en hebben zelf samba gedanst. En natuurlijk hebben we gekeken naar de openingsceremonie van de Olympische spelen. De tijd in Jeri hebben we afgesloten met een tour. We gingen met een sandbuggy door de duinen richting allerlei mooie plekken, waaronder Lagoa Paraiso. Een bizar mooie lagune, waar je kunt relaxen in een van de hangmatten. Dat hebben we natuurlijk ook gedaan. Overigens heb ik zelf ook een hangmat aangeschaft. Ben er heel blij mee, nu maar hopen dat het weer nog een beetje goed is in september.

Het is raar om nu weer door te gaan. We hebben zo genoten en hadden zeker langer kunnen blijven. En het is ook wel een beetje gek om na al die dagen zo intensief met onze Zweedse vrienden op te trekken weer onze eigen weg te gaan. Maar zo gaan die dingen. We gaan nu weer op naar het volgende avontuur in Salvador. Ben benieuwd wat dat ons gaat brengen!