• Day 12

Salkantay trek day 5 machu picho

March 14, 2023 in Peru ⋅ ☁️ 6 °C

היום הוא האחרון של הטרק. קמנו בחמש התארגנו ובחמש ורבע נפגשנו כולנו בלובי הקטנטן של ההוסטל. הלכנו חצי שעה לגשר בכניסה לעיירה ו שם התחלנו לטפס רגלית למאצו פיצו. זו דרך אינקה על גבי ההר ולקחת לנו בערך שעה לעשות אותה. לקחתי מקלות הליכה אבל בתכלס תוך זמן קצר הפסתי להשתמש בהם. הפתעתי את עצמי שתוך חצי שעה עקפתי כמעט את כולם, כי שמרתי על קצב קבוע לדעתי...חוץ מאת אופק ואלה כמובן..זוג שוורים. הגענו בשבע בבוקר למעלה וכמה דק אחרי הגיע המדריך באוטובוס. התחלנו א. הסיור והיה ערפל כבד מאוד וירד גשם. לצערי לא לקחתי את הפונצו אלא רק את הסופטשל של פטגוניה. תוך שעה נהייתי דיי רטוב אבל היה דיי מעניין , יש שם מצפה אסטרונומי, מבנה לכוהן הגדול, מבנה לראש העיר וסהכ גרו שם 1000 איש בערך. הספרדים לא תקפו אף פעם את המקום אלא שכנעו את היריבים שלהם לעשות זאת. בסוף הסיור המדריך ברח בלי להגיד לחלק מאיתנו שלום שהיה ממש מוזר האמת. בחזוק לקחתי אוטובוס כי כבר הייתי גמור. הגענו להוסטל, אבל בעל המקום טען שכבר החדר בתהליך ניקיון (חזרנו לפני הצ'ק אאוט) חח, אז החלפנו בגדים, חיכינו לאופק שכמובן ירד ברגל, והלכנו לאכול צהריים בעיר במסעדה על הנהר כמו דג על הדן. אח''כ בשתיים וחצי התבהר ולקחנו את הרכבת ומשם אוטובוס לקוסקו סהכ שלוש שעות.. בדרך אופק שאל אותי שאלות על פיסיקה והיה דיון מעניין על התחום וההתפתחות שלו, הקשיים המדידות וכו', הוא קלט שאני מאוהב בתחום וחסר לי לעשות פיזיקה. פגשנו חלק מהישראלים מהמסעדה בהידרואלקטריקה. לקחתי חדר ליחיד לישון בהוסטל. לא יודע למה אבל רצתי להחזיר את התיק ולקבל חזרה את הפיקדון של חמישים סול. קניתי כמה דברים בסופר.Read more