• Day 11

Salkantay trek day 4

March 13, 2023 in Peru ⋅ ☁️ 7 °C

כמו אתמול היום התעוררנו בהשכמה בשעה ארבע וחצי עם תה מעלי קוקה. היום הלכנו סה"כ 27 ק"מ. 16 קמ ראשונים היו עלייה של 4 שעות לפסגה שמשקיפה על המאצו פיצו. הדרך לפסגה הייתה על דרך האינקה שכללה הרבה מדרגות בתוך יער גשם, הגענו כמעט לפסגה ושם ראינו שלט שמבטיח נוף מדהים אבל לא היה במסלול, חיכינו למדריך ואז הלכנו לשם, הקבוצה היחידה שעשתה את זה, ובאמת היה שם נוף פנורמי משוגע של כל האזור. לאחר מכן ירידה של שלוש שעות בדרך האינקה, ירידה של סהכ 800 מטר. זה באמת היה מתיש, בסוף הירידה חצינו גשר מעל נהר, וחיכינו למדריך. השמש יצאה ונמרחנו, הגענו למקום שנמצאת בו תחנה הידרואלקטרית ושם אכלנו במסעדה ארוחת צהריים. זמן קצר אחרי שהגענו הגיעו בערך 40 ישראלים ילדים אחרי צבא וזה היה קצת שוק לראות אותם. המשכנו עוד 11 קמ במישור עד לעיירה המפורסמת אגואס קליינטס. מים חמים זו עיירה ממש יפה בסגנון אירופאי, בנויה בואדי שבין הרים על גדות נהר רחב ידיים. עשינו צ'ק אין בהוסטל נחנו מעט והלכנו לאכול במסעדה. היה כיף, כמו תמיד היה מרק,מנה עיקרית קינוח, ניסיתי בירה מקומית והיה טעים. סוג של בירה שחורה עם חמש אחוז אלכוהול. רציתי להסתובב עוד קצת בעיר אבל הייתי גמור. כמו כולם..חזרנו להוסטל והלכנו לישון.Read more