• Day 35

היום אספו אתי בשש ועשרים, כאן להבדיל מפרו דיי מדוייקים הזמנים,. הרחובות יותר נקיים ולא מפוצצים בכלבים משוטטים. המדריך היה מאוד נעים ,אכפתי וסיפר דברים מעניינים למשל שהציפור הלאומית של אקוודור היא קונדור האנדים כי היא מתאהבת פעם אחת בחיים ואם אחד מבניה מת היא מתאבדת. ל98 אחוז מהתושבים יש גישה לחשמל והם גם מייצאים אותו לפרט וקולומביה. עוד לפני התחנה הראשונה הייתה ראות מעולה בבוקר אז עצרנו להצטלם על רקע הרי הגעש. התחנה הראשונה הייתה רכבל שעובר ממש מעל מפל של 40 מטר, עלי ומעליו שישה והופתעתי שהוא נע דיי מהר. היה נחמד לא מדהים, אח''כ הבנתי שזה היה חימום טוב לבאות, התחנה השנייה מפל קלחת השטן - זה היה עוצמתי, יורדים אליו עם מדרגות חלקלקות שעוברות ממש מתחתיו. ואפשר להירטב בקלות. זה נראה כאילו סצנה במשחקי הכס. כמו דרגונסטון ממש. אח''כ המשכנו לפעילויות אתגריוץ שזה כלל זיפליין בכמה תנוחות, הראשונה הייתה סופרמן וזה היה ממש ממש כיף והרבה פחות מפחיד ממה שחשבתי, היה חלק שהאצתי והתקרבתי ממש לעצים, זה היה כיף, אח''כ היו שני הליכה על גשרים צרים תוך שמדריגים מתנדנדים את הגשר ומנסים להפיל אותך חח, עוד זיפליין בכמה תנוחות, יצא לנו להכיר את חברי הקבוצה היה בחור נחמד מיוון דימיטרי, בחור מפורטוגל ג'ואן, בחור אמריקאי מתיו מיוטה והשאר דוברי ספרדית. אח''כ אכלנו ארבעתנו יחד צהריים וסיםרתי להם על פרו , הם סיפרו שהם מכירים את מכבי חיפה ומשם את חיפה, האמריקאי פחד מהפעלויוץ ותמיד היה אחרון לעשות כל אחת, התחלתי איתו זא אחרון בפעילות הראשונה אבל אח''כ הבנתי שבתכלס זה לא כזה מפחיד אותי ומשם הייתי עם הראשונים עם ג'ואן. מתיו המליץ לי על סרט כמו הבחור שמטפס על צוקים רק כזה שמטפס על קרח. ג'ואן ודימיטרי גם באו לאקוודור לשבוע. הפעילות האחרונה הייתה נדנדה שחצי ממנה נמצא מעל תהום זה היה ממש כיף ולא פחות מפחיד כי באמצע הנדנוד הבחור שדוחף אותך מסובב אותך ואז אתה מסתובב באוויר מעל תהום. דימיטרי היה דומה באופי לישראלים לוקח את הבדיחות קצת קדימה. המדריך היה מעולה, מאוד נעים,חיובי, לוקח תמונות מסרטים כל הזמן.Read more