Phuket

September 26, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 30 °C

Phuket wird seinem Ruf zum Glück nicht gerecht. Erwartet hatten wir einen Touristen Moloch ähnlich wie Pattaya, tatsächlich war es aber richtig schön.
    Wir waren hier im wohl besten Hotel das wir seit Reisebeginn gebucht hatten. Mitten in der Altstadt gelegen, wo es viele Gebäude im Kononialstiel gibt. Es gab tolle Nachtmärkte, gute Restaurants und alles zu fairen Preisen 😍.
    Außerhalb der Stadt haben wir wie üblich traumhafte Strände und tolle Aussichtspunkte gefunden. Da die Insel wirklich gross ist mussten wir dafür recht weite Strecken in Kauf nehmen, aber es hat sich gelohnt. Die Insel ist wirklich vielseitig.
    Mit dem Wetter hatten wir echt Glück. Einen Tag hat es nur geregnet, die beiden anderen hatten wir dafür Sonne satt ☺️.
    Phuket war vorerst unsere letzte Station in Thailand, morgen geht es auf nach Malaysia.

Neyse ki Phuket ününe yakışır bir yer değil. Pattaya'ya benzer bir turist hokkabazlığı bekliyorduk ama aslında gerçekten çok güzeldi.
    Gezimize başladığımızdan beri rezervasyon yaptırdığımız en iyi otelde kaldık. Kolonyal tarzda birçok binanın bulunduğu eski şehrin ortasında yer almaktadır. Harika gece pazarları, iyi restoranlar ve uygun fiyatlarla her şey vardı 😍.
    Şehrin dışında, her zamanki gibi, muhteşem plajlar ve harika manzara noktaları bulduk. Ada gerçekten büyük olduğu için, oraya ulaşmak için uzun mesafeler kat etmek zorunda kaldık, ama buna değdi. Ada gerçekten çok çeşitli.
    Hava konusunda gerçekten şanslıydık. Bir gün sadece yağmur yağdı, diğer iki gün ise bol güneş vardı ☺️.
    Phuket şimdilik Tayland'daki son durağımızdı, yarın Malezya'ya doğru yola çıkacağız.