• Helsinki

June 24, 2019 in Finland ⋅ ⛅ 20 °C

8. Tag : Helsinki
    Wetter: 25 Grad, sonnig

Nach dem Frühstück um 10 Uhr check ma aus und fahrn direkt zur beeindruckenden Felsenkirche. Busse, voll mit Chinesen, werden hier entlod'n! 😵Do hoit ma uns ned lang auf und fahrn ins Zentrum. Markthalle, Hafen, Marktstände..., as "Touriprogramm" muass hier hoid a sei. Für die Erholung geht's no auf die Insel Seurasaari, die sehr schön is, oa moi komplett rundum ganga. Abschluß noch am Markt in Helsinki zum Essen.
    Und danoch zum Flughafen, wieda z'ruck in die Heimat.
    Fazit: * Midsommar!!... Irgendwann geht jegliches Zeitgefühl verloren, wenn's dauernd hell is. Schlaf is entsprechend wenig und da bräuchte ma eigentlich no länger Urlaub. 🥴.... außerdem is an dem Super- Feierdog null los!😩
    * In dem Urlaub samma so vui Kreuzschiff g'fahrn, wie no nie. Am Christoph hod's gfoin.... I bin hoid doch mehr de Berggams! 😁
    * Landschaftlich is Finnland mit seine unzähligen Seen und Meerausläufern sehr schön, aber die Fahrten durch's Festland eher langweilig.
    * As Wetter war absolut mit uns, zeitweise sehr windig, aber des hoit ma mit 'ner Jacke guad aus.
    * De Finnen san cool, freundlich, zurückhaltend und entspannt. Allerdings kennan de ganz schee saufen! 😲
    * Helsinki is natürlich scho a tolle Stadt, aber a anstrengend.
    Schee war's, a straffes Programm für de kurze Zeit... Und für uns, kimmt's an Island lang ned hi! 🙈😁